Prin preluarea coletului si plata contravalorii acestuia, clientul este de acord cu urmatoarele conditii contractuale:

CONSUMATORUL ARE DREPTUL SA NOTIFICE IN SCRIS COMERCIANTULUI CA RENUNTA LA CUMPARARE, FARA PENALITATI SI FARA INVOCAREA UNUI MOTIV, IN TERMEN DE 14 ZILE DE LA PRIMIREA PRODUSULUI.

DACA PRODUSUL ESTE RETURNAT INTR-O STARE IN CARE NU MAI POATE FI VANDUT CA SI NOU (AMBALAJ DETERIORAT, ACCESORII LIPSA, PRODUSUL DETERIORAT, PRODUSUL NU ESTE CURAT EXACT CUM A FOST PRIMIT), NE REZERVAM DREPTUL DE A SOLICITA O TAXA PENTRU READUCEREA PRODUSULUI IN STAREA INITIALA, DUPA CAZ, SAU PENTRU A ACOPERI DIFERENTA DE PRET REZULTATA DIN VANZAREA PRODUSULUI CA RESIGILAT SAU, LA SOLICITAREA CONSUMATORULUI, VOM REEXPEDIA PRODUSUL, CHELTUIELILE DE LIVRARE FIIND SUPORTATE DE CATRE CONSUMATOR.

ORICE DIMINUARE A VALORII PRODUSULUI REZULTATA DIN MANIPULAREA ACESTUIA ALTFEL DECAT CEA NECESARA PENTRU DETERMINAREA NATURII, CALITATILOR SI FUNCTIONARII BUNURILOR ESTE IN RESPONSABILITATEA CONSUMATORULUI. PENTRU CLARITATE, DIN PRETUL TOTAL AL PRODUSULUI RETURNAT, S.C. TELECLUB S.R.L. ARE DREPT SA RETINA O SUMA DE BANI CE REPREZINTA DIMINUAREA VALORII PRODUSULUI IN PROPORTIE DE 5%-50% DIN VALOAREA INITIALA A PRODUSULUI, DUPA CAZ. CONTRAVALOAREA TAXEI DE DIMINUARE VA FI COMUNICATA CONSUMATORULUI DUPA RECEPTIONAREA SI EXAMINAREA PRODUSULUI RETURNAT.

CONSUMATORUL NU POATE DENUNTA UNILATERAL CONTRACTUL IN CAZUL PRODUSELOR CARE, PRIN NATURA LOR, NU POT FI RETURNATE, PRODUSELE CONSUMABILE DUPA AU FOST DESCHISE SI FOLOSITE (PRECUM CREME, SUPLIMENTE, etc) SAU CARE SE POT DEGRADA ORI DETERIORA RAPID.

Notificarea poate fi facuta prin oricare din urmatoarele metode: prin fax la numarul 021/335.11.47, email: support@telestarshop.ro sau printr-o scrisoare recomandata pe adresa SC TELECLUB SRL catre Dep. de Relatii cu Clientii.
Returnarea se face postal, prin curier sau la sediul nostru, fara ramburs. Transportul returului va fi suportat de catre client. Coletul (inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat insotit de factura, chitanta in original, sau de copii ale acestor documente, in cazul returnarii partiale, formular de retur completat (puteti descarca formular de retur online AICI). In cazul returnarii produsului pentru rambursarea sumei achitate, clientului I se va returna intreaga suma de banii achitata initial in termen de 14 de zile calendaristice de la data primirii coletului. Pentru reclamatii si service post-vanzare va rugam sa va adresati la telefon 021/405.66.27 la Dep. Relatii Clienti din Bucuresti, str. Poiana Florilor nr. 15, sector 4 (Program: Marti-Vineri 10:00-12:00). Drepturile si obligatiile consumatorului sunt cele prevazute in O.G. nr. 34/2014 si completarilor anterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta, si in O.G. 21/1992 republicata, cu modificarile ulterioare, privind protectia consumatorilor.

Prin garantia oferita nu sunt afectate drepturile consumatorului oferite de OG 21/21.08.1992 si L 449/12.11.2003.

Va rugam sa ne furnizati datele complete ale contului dumneavoastra bancar pentru a va returna banii in cel mai scurt timp posibil. Pentru aceasta avem nevoie de numarul de cont, de numele bancii si de sucursala.

Datele de identificare ale comerciantului si ale consumatorului, precum si produsele ce fac obiectul prezentului contract la distanta si pretul acestora sunt cele mentionate in factura.

Conditiile de mai sus nu se aplica produselor cumparate direct din magazin.

CONSUMATORII CARE ACHIZITIONEAZA PRODUSELE DIRECT DIN MAGAZINELE NOASTRE DE PREZENTARE, NU BENEFICIAZA DE DREPTUL DE A RETURNA PRODUSELE CUMPARATE.

CERTIFICAT DE GARANTIE

SC Teleclub SRL declara pe proprie raspundere ca produsele comercializate corespund documentatiilor de executie ale fabricantilor, fapt atestat prin certificatele de calitate emise de producatori.
Produsele se supun OUG 140/2021 privind comercializarea produselor si garantiei asociate lor si de asemenea se supun si OUG 21/1992 republicata.

SC Teleclub SRL da garantie pentru vicii ascunse si defecte de fabricatie care incepe de la data preluarii produsului, pe o perioada de 30 de zile pentru produsele de larg consum si cele gonflabile, de 6 luni pentru produsele de fitness si de 24 luni pentru articolele de folosinta indelungata (mai mult de pe factura).

Modalitati de asigurare a garantiei:

Garantia se acorda pentru produsele comercializate de SC Teleclub SRL ale caror recomandari de utilizare au fost respectate; nu se asigura garantie pentru produsele deteriorate din cauza nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere, manipulare. Deteriorarile datorate socurilor mecanice, termice, electrice, zgarieturilor, rupturilor elementelor demontabile sau nedemontabile nu sunt acoperite.

Daca se solicita nejustificat acordarea garantiei ne rezervam dreptul de a solicita cumparatorului contravaloarea manoperei de diagnosticare a produsului reclamat a fi defect.
In cadrul duratei medii de utilizare (specificata pe verso) se asigura piese de schimb originale si service postgarantie.

Orice reclamatie va fi insotita de factura fiscala si de certificatul de garantie, eventual si un process verbal in care descrieti nemultumirea dvs., in cadrul termenului de garantie mentionat.

SC Teleclub SRL se obliga ca, dupa receptionarea produsului reclamat ca defect, sa procedeze la solutionarea reclamatiilor considerate intemeiate, in termen de 15 zile calendaristice, prin una din urmatoarele masuri reparatorii:

1. Repararea produsului

2. Inlocuirea produsului cu altul identic.

Optiunea privind masura reparatorie apartine clientului, cu exceptia cazului in care masura reparatorie solicitata este imposibila sau disproportionate in raport cealalta masura reparatorie.

Daca repararea sau inlocuirea sunt imposibile sau daca masura reparatorie ar fi luata cu inconveniente majore pentru consumator, clientul are dreptul la rezolutiunea totala sau partiala a contractului , dupa caz, si respectiv la restituirea contravalorii totale sau partiale a produsului.

Termenul de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data inregistrarii reclamatiei pana la data receptiei produsului reparat.

Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de catre serviciul post-vanzare, se repara gratuit de SC Teleclub SRL.

Pentru reclamatii in cadrul perioadei de garantie va rugam sa va prezentati cu produsul defect la adresa SC Teleclub SRL Dep. Relatii cu Clientii, Str. Poiana Florilor nr. 15, sector 4, Bucuresti in timpul programului de lucru cu clientii (Marti si Vineri 10:00-12:00), sau sa ne contactati telefonic la numarul de telefon 021/ 405.66.27 sau prin email la adresa service@telestarshop.ro.

Personalul SC Teleclub SRL nu se deplaseaza la domiciliul clientului pentru ridicarea produselor defecte.

INFORMATII PRIVIND DEEE

a) Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

b) cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;

c) colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, de catre SC TELECLUB SRL (conform pct. d) si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;

d) SC TELECLUB SRL aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat; clientii SC TELECLUB SRL pot preda in mod gratuit, la punctul de colectare specificat la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie, DEEE echivalent, respectiv Showroom-ul situat in Str.Poiana Florilor nr.15, parter, sector 4, Bucuresti.